vineri, 2 decembrie 2011

Salata orientala

...sau orientata in functie de preferinte, cu sau fara maioneza.
Am folosit:
1kg cartofi
200g masline
2 cepe
castraveti murati
putin ulei si otet
sare, piper

2-3 oua fierte
150ml ulei
sau
maioneza

Am spalat cartofii intregi si i-am pus la fiert. Intre timp am curatat ceapa, am tocat-o, apoi am frecat-o cu sare si am lasa-o la "murat" cu otet si putin ulei, pana au fiert cartofii.
Cartofii i-am curatat si taiat cat erau calzi. Am taiat si castravetii, apoi am amestecat ceapa cu cartofi, masline si castravetii murati. Am adaugat sare si piper dupa gust.
Pt varianta simpla am adaugat ouale fierte, taiate marut si uleiul cate putin, amestecand.

Pt varianta cu maioneza, am renuntat la oua si ulei si am amestecat cartofii cu maioneza preparata ca aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu