marți, 12 noiembrie 2013

Bomboane cu nuca si fondant


Am folosit:
250g unt moale
200g zahar pudra
200g nuca macinata
150g biscuiti macinati
rom(optional)
1 lingura cacao
visine
Pentru fondant
300g zahar
80ml apa
2 linguri miere sau energizant
1 lingurita zeama de lamaie

200g ciocolata cu lapte
2 linguri ulei

Am frecat untul cu zahar, am adaugat nuca, cacao si biscuitii. Am amestecat bine, am format bomboanele in care am pus cate o visina fara sambure, apoi le-am dat la rece.


Pentru fondant, am fiert zaharul cu apa, pana s-a legat un sirop. Am adaugat mierea si zeama de lamaie si am mixat compozitia pana s-a albit. Am dat bomboanele prin fondant apoi le-am dat din nou la rece, pana am pregatit glazura de ciocolata.
Pentru glazura am topit ciocolata impreuna cu uleiul la MW, apoi am glazurat bomboanele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu