sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Prajitura cu cocos si ciocolata


M-am inspirat de aici. Eu am folosit:
Pt blat:
5 oua
5 linguri apa
5 linguri ulei
150g zahar
180g faina
2 linguri cacao
5g praf de copt
Pt crema de cocos:
3 albusuri
150g cocos
150g zahar
1 lingura gris
Pt crema de ciocolata:
3 galbenusuri
150ml lapte
200g zahar
100g ciocolata neagra
300ml frisca
10g gelatina hidratata in 2-3 linguri apa

Pentru blat, am sepatat albusurile de galbenusuri. Albusurile impreuna cu apa, le-am batut spuma, am adaugat zaharul, apoi galbenusurile amestecate cu ulei. Separat am cernut faina, impreuna cu cacao si praf de copt si am adauga-o cate putin in compozitia de oua. Am amestecat usor. Am turnat blatul in tava, pe hartie de copt.
Pt crema de cocos, am batut albusurile spuma, am adaugat zaharul, cocos si gris, apoi am amestecat. Cu o lingurita am pus crema peste blat si am dat la cuptor pt 25 minute.


Dupa ce s-a copt, am lasat blatul la racit.


Pentru crema, am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat laptele. Am pus crema pe foc mic pana s-a legat putin, in crema fierbinte am adaugat ciocolata bucati si am amestecat pana aceasta s-a topit. Am lasat la racit, apoi am incorporat frisca batuta si gelatina topita la MW. Am pus crema peste blat, desupra am ras ciocolata.

Un comentariu: