sâmbătă, 5 decembrie 2015

Prajitura cu visine si iaurt


Am folosit:
Pt blat:
3 oua
3 linguri apa rece
6 linguri zahar
4 linguri faina
2 linguri cacao
1/2 praf de copt
Pt crema de vanilie
2 oua
200g zahar
vanilie
200g frisca
1 lingurita gelatina hidratata
Pt crema de iaurt:
1 iaurt de visine mic
200g frisca
1 lingurita gelatina hidratata
150g visine fara samburi
Jeleu
300g visine
150g zahar
1lingura amidon 

suc de visine pt insiropat
frisca
visine
ciocolata pt decor

Am facut un blat din 3 oua, pe care l-am copt intr-o tava ca de chec. L-am taiat in 2.
Pt crema de vanilie, am fiert ouale cu zahar si vanilie pe abur, pana s-au ingrosat putin. Rece am amestecat cu frisca si gelatina topita.
Pt crema de iaurt am amestecat iaurtul cu visine, frisca batuta si gelatina hidratata.
Pt jeleu, am fiert visinele cu zahar, am adaugat amidonul desfacut intr-o lingura de apa si am amestecat pana s-a ingosat. Am lasat la racit.
Asamblare: blat insiropat, cema de vanilie, crema de iaurt, al doilea blat insiropat, jeleu, frisca, ciocolata rasa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu