sâmbătă, 1 aprilie 2017

Pancakes

Am folosit:
3 oua
2 linguri ulei
150g faina
150ml lapte
100g zahar
1 praf de sare
1 lingurita praf de copt
vanilie
unt sau ulei pt uns tigaia

ciocolata Finetti
gem
sirop de artar

Pentru aluat am separat ouale, galbenusurile le-am frecat cu zahar, am adaugat uleiul, laptele apoi faina cernuta impreuna cu praful de copt si sarea, iar la final albusurile batute spuma. Am amestecat usor.
Am incins tigaia pt clatite, am uns-o cu o pensula cu putin unt topit si am turnat cate un polonic mic de aluat. Eu am deasupra o lingurita de Finetti apoi am acoperit cu o lingurita de aluat (se pot lasa simple sau umplute dupa preferinte cu gem, fructe, ciocolata, etc).


Cand face deasupra bule se intoarce clatita pe cealalta parte cu o paleta subtire.


Am servit cu sirop de artar.
Din cantitatile de mai sus mi-au rezultat 10 clatite americane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu