duminică, 2 aprilie 2017

Pui cu legume si ou in stil chinezesc

Am folosit:
1 piept de pui 500g
1 morcov
1 felie telina
2 cepe rosii
1 ardei rosu
1 ardei verde
2 cm ghimbir
3-4 catei usturoi
cateva codite ceapa verde
susan
2 pungi orez prefiert (2x100g)
2 oua
sos de soia
sos de cilli
sos worcester
1 lingura miere
sos tabasco
ulei de susan
ulei pt prajit
piper

Intr-un bol am pus puiul taiat fasii si am adaugat sos de soia. Le-am lasat 30 minute la marinat.
Intre timp am curatat si am taiat fasii legumele.
In tigaia wok am pus 2 linguri ulei am adaugat puiul cu tot cu sos si l-am prajit cateva minute la foc iute. Am scos puiul si am pus o lingura ulei de susan, apoi legumele pe rand ceapa, usturoiul, ghimbirul, morcovul, telina, ardeii amestecand 1 minut dupa fiecare. Am dat legumele la o parte in wok, in locul ramas am pus cele 2 oua batute.

Am amestecat un minut ouale in wok, apoi le-am amestecat cu legumele gatite deja, puiul pregatit inainte si sosurile dupa gust.

Orezul l-am fiert in pungi dupa indicatiile de pe ambalaj 15 minute, l-am scos si l-am adaugat peste legume. Deasupra am pus susan putin prajit si ceapa verde taiata marunt.


Am amestecat si am servit fierbinte alaturi de sos cilli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu