sâmbătă, 27 octombrie 2018

Giniling cu porc in stil filipinez


Ingrediente:
500g carne tocata de porc
2 cartofi mari
1 ardei gras rosu
2 morcovi
1 ceapa
cativa catei de usturoi
3-4 linguri sos de soia
2 linguri pasta de rosii
sare, piper
pudra sau pasta de ardei iute dupa gust
3- 4 linguri ulei de masline
optional oua

Intr-o tigaie am pus uleiul apoi cartofii taiati cubulete, i-am dinstuit pana s-au inmuiat. Am scos cartofii pe o farfurie, in uleiul ramas am pus ceapa tocata, ardeiul tocat, morcovii cuburi, le-am dinstuit cateva minute apoi am adaugat carnea tocata, am amestecat si am lasat la foc mic 15 minute sa fiarba carnea. Am adaugat sosul de soia, pasta de rosii, cartofii dinstuiti inainte si am condimentat dupa gust. Am fiert inca 10 minute.
Nu se adauga apa decat daca e necesar.
Optional in mancarea aproape gata se sparg oua deasupra si se mai lasa cateva minute pe foc.
Se serveste fierbinte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu