miercuri, 29 septembrie 2010

Ardei cu varza, murati


Ingrediente:
3 kg ardei
2 kg varza + 2 linguri sare
telina frunze
4 l apa
4 linguri mari cu sare
1 plic conservant

Am tocat varza in robot, am frecat-o bine cu sare pana s-a inmuiat, apoi am adaugat frunzele de telina tocate.
Ardeii i-am spalat si curatat, apoi i-am umplut cu varza tocata.
I-am pus in borcane, cu boabe de piper si mustar, foi de dafin. Separat am fiert apa cu cele 4 linguri de sare si conservant, am turnat-o fierbinte in borcane (sub borcane am pus o tava de inox).
Aproximativ in 2 saptamani s-au murat, sunt deliciosi.

2 comentarii:

  1. Livia, esti o harnicuta de mana-ntaia, toata admiratia! Eu inca n-am avut "onoarea" sa incep pusul de muraturi, inca ma mai alimentez de la mama + soacra, profit si eu cat mai pot :-))) O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inceput de mult cu muraturile, mai am pt azi cateva si gata :) dar sunt tot retetele de anul trecut :P Ce bine de tine ca ai de unde te aproviziona!

    RăspundețiȘtergere