miercuri, 27 octombrie 2010

Pogacele cu branza

Ingrediente:
600g faina
25g drojdie
100ml apa
200ml lapte
2 oua
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
Pt umplutura:
200g unt sau margarina moale
200g branza sarata (telemea)

Pt aluat am dizolvat drojdia cu apa calduta, am adaugat o lingurita zahar si putina faina si am lasat la dospit 30 minute. Am adaugat restul ingredientelor si am framantat un aluat.
Pt crema de branza am topit putin untul la MW , apoi am adaugat branza rasa fin si am amestecat.

Am intins o foaie subtire pe care am uns-o cu 1/2 din umplutura de branza. Am impaturat ca pe aluatul frantuzesc( stanga spre mijloc, dreapta desupra, jos spre mijloc si partea de sus desupra) apoi am dat la rece 30 minute.


Dupa cele 30 minute am intins aluatul din nou si l-am uns cu cealalta parte din crema de branza. Am dat la rece inca 30 minute.


Am intins o foaie, am taiat cu o forma rotunda , am uns cu galbenus de ou amestecat cu putin lapte, si am presarat mac si susan. Am copt 30-35 minute pana s-au rumenit putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu