duminică, 11 decembrie 2011

Rulada de biscuiti

Ingrediente:
600g biscuiti
200g unt topit
100 ml lapte
150g zahar pudra
2 linguri cacao
rom
Pt crema
3 oua
150 g zahar
250g unt
vanilie
100g nuca cocos

Am tocat biscuitii, i-am amestecat cu cacao si zahar, am adaugat laptele caldut, untul topit si rom. Am amestecat bine si am intins compozitia pe o foaie de celofan.

Pt crema am batut ouale cu zahar pe abur, pana s-au ingrosat putin. Am lasat la racit, apoi am amestecat crema de oua cu unt moale, vanilie si nuca de cocos.

Am intins crema peste biscuiti si am rulat strans. Am dat la rece, apoi am taiat.

5 comentarii:

  1. Rulada de biscuiti e buna oricind, chiar si pentru masa de sarbatori... Arata foarte bine si sigur e foarte gustoasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca n-am facut-o de multi ani....multumesc de idee...de buna stiu ca-i buna...asa ca te pup siti urez o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata...fara indoiala e si foarte delicioasa!
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere