joi, 5 iulie 2012

Inghetata de vanilie cu nectarine

O inghetata delicioasa care merge perfect pe canicula de afara.
Am folosit:
4 oua
400ml frisca
4+4 linguri zahar
vanilie
2 nectarine mari
Pt mine e cea mai simpla si buna inghetata, se poate face in orice combinatii: cu cacao, ness, rom, nuca, visine, etc. Am ales oua cat mai proapete pe care le-am separat. Am batut albusurile cu 4 linguri zahar pana au devenit o bezea ferma si lucioasa. Separat am batut galbenusurile cu celelalte 4 linguri zahar, pana acestea sau albit si si-au dublat volumul. Am amestecat cele doua compozitii, apoi am adaugat frisca batuta si vanilie.

Am spalat nectarinele si le-am pus in blender.

Intr-o forma am pus cate 2 linguri inghetata vanilie, o lingura sirop de nectarine pana am terminat cele doua compozitii. Am dat la rece cateva ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu