marți, 13 august 2013

Galuste cu prune fara cartofi


O reteta de sezon...Pot spune ca e  mult mai rapida si usor de pragatit decat cea cu cartofi.
Am folosit:
400ml apa
50ml ulei
1 strop sare
350g faina
2 linguri zahar
2 oua

prune
zahar
scortisoara

100g gris
100g zahar

Pt aluat, am pus intr-o craticioara,  la foc mic, apa  impreuna cu uleiul, zaharul si sarea, cand a dat un clocot am turnat toata faina cernuta inainte si am amestecat rapid. Am luat aluatul de pe foc si l-am lasat la racit, dupa ce s-a racit am adaugat ouale pe rand si am amestecat bine.


Am impartit aluatul in 2 si am facut 2 rulouri, pe care le-am taiat in bucati de aproximativ 1 cm grosime.


Am intins fiecare bucata, pe care am pus jumatati de prune (pudrate cu zahar si scortisoara)  Am format galustele si le-am fiert in apa pana s-au ridicat la suprafata, aproximativ 12-15 minute.
Am prajit putin grisul cu o lingurita ulei, apoi l-am amestecat cu zahar si am adaugat galustele fierte.


Se pot servi calde sau reci.

4 comentarii: