vineri, 30 august 2013

Profiterol


O reteta care ma tenteaza de multa vreme, m-am inspirat de aici, aducand cateva modificari.
Am folosit:
Pt aluat:
250ml apa
100ml ulei
200g faina
30g zahar
un strop sare
4 oua
Pt glazura:
500ml lapte
50g cacao
30g faina
150g zahar
100g ciocolata neagra
rom dupa gust
Pt crema:
200g smantana pt frisca
100g zahar pudra
vanilie

Pentru aluat am pus apa, impreuna cu uleiul, zaharul si sarea la foc. Cand a inceput sa fiarba am adaugat  toata faina si am amestecat bine. Am luat aluatul de pe foc si l-am lasat la racit, apoi am incorporat ouale pe rand, amestecand bine dupa fiecare ou.
Cu ajutorul unui posh, am format gogosele pe foaia de silicon, le-am copt aproximativ 35-40 minute pana s-au rumenit.

Pt glazura, am amestecat faina cu zahar si cacao, am adaugat laptele cate putin, apoi am fiert la foc mic, pana s-a ingrosat putin, am adaugat ciocolata rupta bucati si romul si am lasat la racit. Trebuie sa fie rece inainte de glazurare.
Am batut frisca, am adaugat zaharul pudra si vanilia. Am umplut fiecare choux cu frisca, cu ajutorul unui varf lung, apoi le-am trecut prin glazura.
Sectiune:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu