duminică, 23 aprilie 2017

Prajitura Deva


O prajitura cu aroma de ciocolata si ness, pe care am degustat-o chiar in orasul cu acelasi nume, am vrut s-o reproduc si mi-a iesit asa.
Eu am folosit:
Pt blat:
5 oua
5 linguri apa
5 linguri ulei
5 linguri zahar
5 linguri faina
5 linguri nuca
1/2 praf de copt
Pt crema
1 ciocolata cu lapte
3 oua intregi 
150g zahar
2 lingurite ness
300g smantana pt frisca (sau 250g unt in loc de smanatana)
1 lingurita gelatina hidratata in putina apa
Pt foaia alba
1 ou
3 linguri zahar
50ml lapte
50ml ulei
aproximativ 200g faina
1/2 lingurita praf de copt

Pt blat am batut albusurile cu apa, am adaugat zaharul, apoi galbenusurile frecate cu ulei, faina, nuca si praful de copt. Am copt blatul la 180 grade timp de 30 minute.
Pt foaia alba, am frecat oul cu zahar, am adaugat ulei, lapte si faina amestecata cu praf de copt. Am intins o foaie pe fundul tavii unde am copt blatul. Am copt-o 5-7 minute la 180 grade.
Pt crema am batut ouale cu zahar, am pus crema pe abur pana s-a ingrosat usor, am adaugat ciocolata bucatele si nessul in crema fierbinte, am amestecat. In crema rece am adaugat frisca batuta si gelatina.
Blat, 1/2 crema, foaia alba, 1/2 crema, ness pt deasupra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu