duminică, 20 mai 2018

Cotlet de porc cu sparanghel

Pentru 3 portii am folosit:
6 felii cotlet de porc feliat
12 fire sparanghel
usturoi
sare, piper

Intr-o tigaie am pus ulei, am adaugat feliile de cotlet si am prajit cate 3-4 minute pe fiecare parte. Am condimentat cu sare, piper. La final am adaugat usturoi tocat.

Am rupt coditele de sparaghel si am separat partea lemnoasa.
Intr-o oala am pus apa la fiert, cand a inceput sa fiarba am adaugat sparanghelul si am fiert 4-5 minute, l-am scos cu o paleta si l-am pus in apa foarte rece sa-si pastreze culoarea.
Intr-o tigaie am pus un cubulet de unt si o lingura ulei, am adaugat 1 lingurita usturoi pisat, apoi sparanghelul fiert si am dinstuit 1-2 minute la foc iute.
Am servit cu piure si dulceata de ardei iute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu