duminică, 27 mai 2018

Hamburger


Am folosit:
Pentru chifle
25g drojdie
2 lingurite zahar
1 lingurita sare
500g faina
400ml apa calduta
2 linguri ulei
1galbenus
2 linguri lapte
susan prajit pentru deaspura

Pentru carne
750g carne tocata de vita
1 ceapa mica
1 ou
sare, piper
1lingura mustar
cimbru uscat

felii cascaval
ketchup
castraveti murati picanti
ceapa rosie taiata felii
felii de rosii
maioneza optional

Pentru chifle am dizolvat drojdia in putina apa calduta, am adaugat zaharul si o lingura faina si am amestecat. Am lasat la dospit 15 minute, apoi am adaugat sarea, restul de apa, faina si am framantat un aluat moale. L-am lasat la crescut 30 minute, am format chifle de 100g aluat si le-am pus pe hartie de copt, le-am lasat in cuptor la 50 grade inca 20 minute, apoi le-am uns cu galbenus amestecat cu lapte si am presarat susan prajit.



Le-am copt la 180 grade pana s-au rumenit. Dupa ce le-am scos din cuptor le-am acoperit cu un servetel de panza si le-am lasat la racit.


Am amestecat carnea tocata cu ceapa maruntita, condimentele, oul batut si am format hamburgherii cu o presa speciala.
Am pajit hamburgerii intr-o tigaie de teflon fara ulei, pana s-au rumenit usor pe o parte, i-am intors si am pus o felie de cascaval desupra. Am lasat pana s-au prajit si pe cealalta parte.

Am taiat chiflele in 2, am pus ketchup, carnea, felii de castravete, ceapa si feliile de rosie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu