duminică, 27 mai 2018

Prajitura Vant spaniol

Am folosit:
Pentru blatul cu cacao:
5 oua
5 linguri zahar
5 linguri apa
5 linguri ulei
8 linguri faina
2 linguri cacao
Pentru blatul de bezea
5 albusuri
10 linguri zahar
1 lingurita otet
Pentru crema
5 galbenusuri
400ml lapte
200g zahar
2 lingurite amidon
vanilie
2 linguri cacao
400g unt
Pentru deasupra
400ml frisca lichida
ciocolata alba si neagra razuita

Pentru blatul cu cacao am batut albusurile cu apa, am adaugat zaharul, apoi am adaugat galbenusurile amestecate cu ulei, apoi am adaugat faina amestecata cu cacao si cernute. Am copt blatul in tava 30x24, 25 minute la 180 grade. Dupa ce s-a racit l-am taiat in 2.
Pentru blatul de bezea, am batut albusurile, am adaugat zaharul si am batut aproximativ 10 minute, apoi am adaugat otetul. Am turnat bezeaua in aceiasi tava in care am copt batul de cacao. L-am copt 2 ore la 140 grade pana s-a uscat. L-am lasat in cuptorul cald pana s-a racit.
Pentru crema, am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul, laptele si am fiert crema pana s-a legat. Am impartit crema in 2, intr-o parte am pus vanilia, in cealalta cacao. Am amestecat si am lasat la racit. Fiecare crema am amestecat-o cu cate 200g unt moale.

Asamblare blat cu cacao, crema de vanilie, blat bezea, crema cu cacao, blat cu cacao, frisca batuta, ciocolata rasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu