miercuri, 29 decembrie 2010

Albinuta


Ingrediente:
Pt foi:
200g zahar
2 oua
4 linguri miere
150ml lapte
100g untura sau margarina
600g faina
1 praf de copt
Pt crema
500ml lapte
4 linguri gris
5 linguri zahar
250g margarina
vanilie
gem

Pt foi:
Am pus intr-o craticioara zaharul, apoi mierea, laptele si untura, am fiert pana s-a ingrosat putin si s-a caramelizat. Am dat vasul deoparte, am adaugat praful de copt si am lasat la racit. Am adaugat ouale si faina cernuta. Am framantat un aluat moale si l-am impartit in 4.

Am intins 4 foi, pe care le-am copt pe dosul tavii unse cu ulei.

Pt crema am fiert laptele cu zahar si gris. Am spumat margarina si am adaugat cate putin din crema racita.

Asamblare: foaie, crema, foaie, gem, foaie, crema, foaie, desupra am pus un fund de lemn sa tina foile presate. Prajitura se taie a doua zi cand foile se fragezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu