marți, 14 decembrie 2010

Mousse de mar copt cu scortisoara

E delicioasa, destul de usoara si merge foarte bine in torturile sau prajiturile pentru Craciun.
4 mere mari
150g zahar pudra
1 lingurita scortisoara
200ml iaurt gras (optional)
2 lingurite gelatina hidratata in 30 ml apa
400ml frisca
Am copt merele 30-35 min pana s-au inmuiat. Le-am lasat putin la racit, apoi am scobit miezul cu o lingurita si l-am pasat. Am amestecat miezul de mar cu zaharul pudra si scortisoara, apoi am adaugat gelatina(pe care am topit-o cateva secunde la Mw)...


apoi iaurtul, iar la sfarsit frisca batuta. Am amestecat bine.

5 comentarii:

  1. Super mousse!!! Cu siguranta un gust bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Am facut de Craciun, adica de ziua mea de nastere un tort cu mouse de ciocolata si mouse de portocale,bineinteles retele tale!Si acum sunt laudata de cei care au gustat din el.Acum vreau sa fac inca unul,dar cu crema ganache si mouse de mar copt si scortisoara!Intrebarea mea este trebuie neaparat iaurtul pus? Iese mai buna cu iaurt sau sunt ambele tipuri bune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur tare mult, Oana ca iti plac retetele mele. Poti amesteca doar marul pasat cu frisca, eu prefer varianta cu iaurt, dar sa fie un iaurt nu acru ci mai dulceag, cel facut acasa iasa mai dulce sau altul din comert. Iti tin pumnii sa iasa bine!

    RăspundețiȘtergere