joi, 30 decembrie 2010

Saratele cu bere

Ingrediente:
200g branza sarata
2-3 linguri untura
1 pahar bere(150ml)
25g drojdie
50ml apa calduta
1 lingurita zahar
2 oua
450g faina
1 galbenus pt uns
chimen, susan, mac pt deasupra

Din drojdie, apa calduta, zahar si putina faina am facut o maia, pe care am lasat-o 15 min la dospit. Am adaugat telemeaua rasa, ouale, untura, berea si la sfarsit faina cernuta. Am framantat un aluat moale pe care l-am lasat 30 min la rece.

Eu am impartit aluatul in 3 si am intins foi. Se poate intinde si o singura foaie de 1/2 cm din care se taie saratelele. Le-am uns cu galbenus si am presarat chimen.

Le-am copt 15 pana s-au rumenit putin.

Sunt delicioase si se pastreaza fragede cateva zile.

4 comentarii:

  1. La multi ani, femeie frumoasa! Un 2011 cu mii de impliniri sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul Nou sa va daruiasca sanatate, pace in suflet si prosperitate pentru tine si familia ta! LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy New Year draga mea si sa ne reauzim in 2o11 vesele si cu multa liniste in suflet!
    Te sarut apasat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, la fel va doresc si eu voua! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere