duminică, 18 septembrie 2011

Sarmale cu varza dulce

Pentru mine sarmalele adevarate erau doar cele cu varza acra, pana anul acesta cand le-am dat de gust acestor sarmale cu varza dulce, fierte in bulion.
Am folosit:
800g carne tocata
200g orez
2 cepe mai mari
ulei
marar
sare, piper
cimbru
foi de dafin
500ml apa
500ml suc de rosii
1,5 kg varza

Am pus pe foc o oala incapatoare cu apa, in care am adaugat sare si cateva linguri otet, apoi am lasat la fiert. Am crestat varza pe langa cotor si am pus-o in apa fierbinte. Cu o furculita am desprins foile de varza si le-am scos pe o farfurie.
Am tocat ceapa si am calit-o in ulei, am adaugat orezul si am mai lasat cateva minute pe foc. Am lasat la racit, apoi am adaugat carnea, condimentele. Am amestecat bine.

Am impaturit sarmalele si le-am pus in cratita, pe un pat de varza tocata, printre sarmale am pus cimbru si foi de dafin.

Am acoperit cu apa si suc de rosii si am lasat pe foc min aproximativ o ora jumate.

5 comentarii:

  1. buune,ma faci sa ma duc dupa varza,o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt excelente indiferent de varza. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Livia tu stii ca eu sant indragostita de sarmalele cu varza....ma bucur ca-ti plac si tie,dar eu abia le-am terminat si deocamdata fac o pauza...altfel imi faceai o poftaaaaa,si sigur sant foaaaarte bune facute asa!
    Te pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur tare ca va plac sarmalele mele!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma si apuc sa fac ,ce bine arata hmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere