joi, 29 septembrie 2011

Pizza - varianta mea

Am incercat o multime de retete, in mod special de blat pt pizza si m-am oprit asupra blatului de Foccacia reteta Mayei, astfel am reusit sa fac o pizza perfecta pt gusturile noastre.
Am folosit:
400ml apa calduta
500g faina
1 lingurita sare
25g drojdie proaspata sau 10g uscata
ketchup
oregano
sunca
ciuperci
masline
cascaval
...sau ce se mai gaseste prin frigider

Am pus drojdia la dospit in putina apa calduta cu o lingurita zahar. Dupa ce s-a umflat am adaugat sarea si faina cernuta. Am amestecat cu o lingura de lemn. Nu am framantat pt ca rezulta un aluat destul de lipicios. L-am intins intr-o tava unsa cu ulei.

Peste aluat am pus ketchup, am presarat oregano apoi celelalte ingrediente taiate, iar la sfarsit cascavalul ras.

Am dat la cuptorul incins pt 15-20 min.

O sectiune de la o alta pizza cu acelasi aluat, sunculita, ardei, ciuperci putin calite in ulei si cascaval.

Un comentariu: