joi, 15 aprilie 2021

Hamburger cu carne de vita


 Pentru chifle am folosit:

60ml lapte fierbinte
1 lingura zahar
1 lingura faina

250ml lapte
20g drojdie
350g faina pentru un aluat moale
1 lingura zahar
1 lingurita  sare
1 ou si 1 galbenus
50g unt moale

1 galbenus
putin lapte
susan prajit

Pt hamburger
500g carne tocata de vita
1 ceapa mica
2 linguri ketchup
1 lingura mustar iute
sare, piper
1ou


Pentru aluat, am amestecat primele 3 ingrediente si am lasat la racit. Separat am dizolvat drojdia cu zahar si putin lapte caldut, am lasat la dospit. Am adaugat restul de ingrediente, faina cu lapte racita si am framantat un aluat moale, pe care l-am lasat la crescut 1 ora. Am impartit aluatul in 6 bucati, am format chiflele, le-am pus in tava pe hartie de copt si le-am mai lasat inca 15-20 min la crescut in cuptorul cald.
Dupa ce au crescut le-am uns cu galbenus amestecat cu lapte si am presarat susan putin prajit. Le-am copt la 180 grade, aprox 20-25 min, pana se rumenesc. 

Pt hamburger am amestecat carnea si condimentele, am framantat bine pana s-au incorporat, am format 6 bilute pe care l-am pus in presa pentru hamburger, apoi pe gratarul incins. 
Se serveste fierbinte cu felii de rosii, castravete murat, sos de maioneza cu usturoi, salata verde, ketchup, fiecare dupa preferinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu