miercuri, 7 aprilie 2021

Placinta cu branza si leurda

 

Am folosit:

400g Foi subtiri de placinta

ulei pt uns

400g telemea de vaca putin sarata

1 mana buna leurda

1 iaurt mic gras 150g grame

2 oua

susan putin prajit

Am desfacut foile, am pus pe masa prima foaie am uns-o cu putin ulei, cu ajutorul unei pensule. Deasupra am pus inca o foaie si pe a doua am uns-o usor.
Separat am ras telemeaua si am tocat leurda, am adaugat 1 ou batut si am amestecat. 
Am pus amestecul pe o margine si am rulat. Am pus ruloul in mijlocul tavii, pe hartie de copt, formand un melc, am continuat cu celelalte foi.
Pt deasupra am amestecat oul ramas si iaurtul si am turnat peste placinta. Am presarat susan.
Am copt placinta 30 minute la 180 grade pana s-a rumenit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu