miercuri, 2 februarie 2011

Covrigi polonezi cu nuca si miere

Dupa ce am poftit la polonezii facuti de Mimi aici am sapat mai bine si am ajuns aici , defapt e aceiasi reteta, dar pt siguranta am pus ambele surse.
Ingrediente:
Pt aluat
50g drojdie
500ml lapte
120g zahar
80g miere
150g margarina
putina sare
800g faina
Pt uns:
150g margarina
1 zahar vanilat
2 linguri zahar
Pt desupra:
1 ou
putin lapte
nuci tocate
Pt sirop
100ml apa
100g miere

Pt aluat am pus drojdia cu putin zahar, 2 linguri faina si lapte caldut la dospit. Am adaugat celelalte ingrediente si am framantat un aluat pe care l-am lasat 1 ora la dospit.

Intre timp am amestecat margarina cu vanilie si zahar.

Am impartit aluatul in 2 si am intins cate o foaie, pe care am uns-o cu margarina dulce.

Am pliat foaia in 2...

...apoi am taiat fasii de 2-3 cm. Fiecare fasie am taiat-o inca odata pe lungime si am rulat cele 2 bucati, apoi le-am lipit capetele.

Am pus covrigii pe hartie de copt, i-am uns cu ou batut amestecat cu putin lapte si am presarat nuca tocata deasupra.

I-am copt pana s-au rumenit, apoi i-am uns cu sirop format din miere si apa.

Deliciosi!

3 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Mi-ai facut pofta. La mare imi tot cumparam covrigi polonezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ARATA SUPER...O SINGUTA CHESTIE ITI LIPSESTE:FAINA DE LA LISTA PT ALUAT:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt atentionare, din viteza am omis-o, am modificat acum!

    RăspundețiȘtergere