miercuri, 16 februarie 2011

Placinta cu branza sarata


Ingrediente:
500g faina
300ml lapte caldut
20g drojdie
1/2 lingurita sare
300g branza sarata (telemea)
100g margarina
susan + ou pt deasupra

Am dizolvat drojdia in laptele caldut, am adaugat faina cernuta, sarea si am framantat un aluat moale si elastic pe care l-am impartit in 4 bucati.

Am luat primele 2 bucati de aluat si le-am intins cat am putut de subtire, ajutandu-ma de faina.

Am topit margarina la MW aproximativ 1 minut.

Am uns prima foaie cu 1/2 din margarina, am pus desupra a doua foaie, apoi branza si marar si am rulat cele 2 foi.

Am taiat bucati de 4-5 cm, pe care le-am pus in tava pe hartie de copt. La fel am procedat si cu celelalte 2 foi.
Am uns placintele cu ou batut si am presarat susan(putin prajit in tigaie fara ulei)
Le-am copt 40 min pana s-au rumenit.


7 comentarii:

  1. arata foarte bine,voi incerca si eu maine,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...ce as dori si eu macar o portie!!!!!suuuuper bine arata!felicitari!pupici!sii.....cat mai multeee reteteeeee....!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, a fost foarte buna, mai ales caldaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  4. vai ce bine arata si sectiune si intreaga,imi ploua-n gura,as manca-o asa calda pe toata n-ar apuca sa se raceasca :-))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. o nebunie,un fel de merdenele din vremea copilariei! superbe.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumim de reteta,placinta este acum la cuptor,abia astept sa mananc,imi place orice inseamna branza sarata

    RăspundețiȘtergere