sâmbătă, 26 februarie 2011

Tort de inghetata

O reteta delicioasa pt care trebuie sa-i multumesc colegei mele Laura!
Ingrediente:
Pt stratul de ciocolata:
3 oua
3+2 linguri zahar
1 lingura apa
1 lingura cacao
50g ciocolata taiata bucatele
Pt stratul de frisca:
200ml frisca lichida
200g fructe(eu am pus visine din compot)
Pt stratul de ness:
3 oua
3+2 linguri zahar
1 lingura apa
1 lingura ness
50g nuci
Pt decor:
100ml frisca
visine din compot
ciocolata rasa

Pt primul strat am separat ouale. Galbenusurile, impreuna cu 3 linguri zahar, apa si cacaoa le-am pus pe foc pana s-au ingrosat putin. Am lasat la racit. Albusurile le-am batut cu restul de zahar, pe abur, apoi le-am amestecat cu galbenusurile si ciocolata bucati. Am pus totul intr-o forma si am dat la congelator pana am pregatit stratul 2.


Pt stratul 2 am batut frisca, am adaugat visinele fara samburi si scurse bine.

Pt stratul 3, am frecat galbenusurile cu zahar, apa, ness, le-am pus pe foc mic pana s-au ingrostat. Le-am amestecat cu albusurile batute pe abur cu restul de zahar si cu nucile prajite putin. Am pus compozitia peste stratul 2 si am dat la congelator pentru 3 ore.

Sectiune:

E o reteta deosebita, o inghetata fara ace de gheata, cu gust... divin!

9 comentarii:

  1. Cat de bine arata... si cand ma gandesc ca mai e si racoritor!!!.. Yammmyyy!

    RăspundețiȘtergere
  2. tare delicios trebuie sa fie...si arata si foarte bine...

    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va urasc pe toti care postati asemenea fotografii. Ma gandesc cum ati savurat acele delicatese dupa ce le preparati, iar noi ceilalti stam si admiram un monitor de 17, 22 inchi. Arata minunat....

    RăspundețiȘtergere
  4. Te astept pe la mine cu un martisor ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. O primavara frumoasa Livia,
    ... si ziua de 1 Martie cu martisoare si flori sa-ti incalzeasca sufletul!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere