marți, 17 mai 2011

Prajitura diplomat

Aceasta prajitura a aparut dupa ce-am vazut o poza postata de Bucataria romanesca pe facebook.
Am folosit:
Pt blat
4 oua
4 linguri zahar
4 linguri faina
1 lingura cacao
Pt crema
3 oua
100ml lapte
180g zahar
5g gelatina hidratata in 2 linguri apa
200ml frisca batuta
fructe (banane, visine, portocale)
Pt sosul de visine
50ml suc de visine
100g visine din compot
2 linguri zahar
1 lingurita amidon

Pt blat am batut albusurile cu zahar, am adaugat galbenusurile, apoi faina cernuta, amestecata cu cacao. Am copt blatul 30 min, apoi l-am taiat in 2.

Pt crema am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat laptele, apoi am pus pe foc amestecand continuu pana s-a ingrosat ca o ciulama. Am lasat la racit, apoi am adaugat gelatina topita la Mw si frisca, la urma fructele taiate marunt.

Pt sosul de visine am amestecat toate ingredientele si am pus pe foc pana s-a ingrosat putin.

Am ornat cu frisca si sos de visine.

6 comentarii:

  1. Iata-ma a doua oara pe ziua de azi hihihi dar am intrat sa-ti spun ca arata extraordinar de bine iar frisca cu visine e...de vis!
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca fac diabet fara sa pun un dulce pe gura, numai din cit poftesc la aceste bucatele de prajituri. Arata si sunt convins ca sunt grozave.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super ,cred ca a fost delicioasa !

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca sunt delicioase la cat de bine arata! pup!

    RăspundețiȘtergere