duminică, 1 mai 2011

Mini-pizza


Un aperitiv usor de facut si foarte apreciat. M-am inspirat de aici, dar folosesc alt aluat. De regula fac 2 portii de aluat, pe care il impart apoi pt mini-pizza si impletite cu carnati.
Ingrediente:
600g faina
300ml apa calduta
3linguri ulei masline
30g drojdie
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
ketchup sau sos de rosii
mezeluri taiate marunt
ciuperci
branza sau cascaval
ceapa
oregano

Pt aluat am dizolvat drojdia in apa calduta, am adaugat zaharul si cateva linguri faina, apoi am lasat la dospit 15-20 min. Am adaugat celelalte ingrediente si am framantat bine. Am lasat aluatul la crescut 1 h intr-un loc cald. L-am impartit in 2 si am intins 2 foi.
Am uns fiecare foaie cu sos de rosii, am presarat oregano.


Am tocat mezelurile, ciupercile, ceapa, am ras branza si le-am pus peste aluat, apoi l-am rulat strans. Am taiat felii de aproximativ 2 cm.

Le-am pus pe hartie de copt si le-am copt pana s-au rumenit.

O portie de mini-pizze facute cu alta ocazie, cu carnati, ciuperci, ceapa, ardei pe care le-am tocat in robot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu