vineri, 20 decembrie 2013

Muschi de porc cu ciuperci, in foietaj

M-am inspirat de aici.
Eu am folosit:
1 muschi de porc
400g foietaj
1 ceapa
500g ciuperci
2-3 catei de usturoi
100ml vin alb
sare, piper,boia
ulei
1 ou

Am pus muschiul intr-un vas, impreuna cu 2-3 linguri ulei, vinul, cateii de usturoi tocati, condimente, la marinat peste noapte.
Intr-o tigaie cu ulei, am pus carnea si am prajit-o bine pe toate partile.


Am scos carnea, iar in uleiul ramas am calit ceapa tocata, am adaugat ciupercile si le-am condimentat dupa gust. Le-am lasat pe foc pana a scazut apa, apoi am lasat la racit.
Am intins foaia de foietaj, am pus ciupercile, muschiul de porc


Am rulat foietajul, apoi l-am uns cu ou batut si l-am pus la cuptor pt 30-35 minute, pana se rumeneste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu