duminică, 15 decembrie 2013

Prajitura Rumba


Am folosit:
Pt blat:
5 albusuri
200g zahar
200g faina
150g nuci prajite si tocate
150g visine fara samburi
150g rahat
1 lingurita praf de copt
Pt crema:
200g zahar
150ml lapte
5 galbenusuri
200g unt

2 foi de napolitane
50g ciocolata

Pt blat, am batut albusurile spuma cu un praf de sare, am adaugat zaharul, apoi faina amestecata cu praf de copt, nucile, visinele si rahatul taiat marunt. Am amestecat si am pus compozitia intr-o tava (25/22cm) pe hartie de copt. Am copt blatul 25 minute pana s-a rumenit usor.


Pentru crema, am caramelizat zaharul, am adaugat laptele si am fiert pana s-a dizolvat zaharul, apoi am adaugat galbenusurile amestecate cu putin lapte. Am fiert crema pana s-a ingrosat putin, in crema fierbinte am adaugat untul taiat cubulete si am amestecat. Am lasat crema la racit.


Asamblare: foaie de napolitane, 1/2 crema, blat, 1/2 crema, foaie de napolitane, ciocolata topita.
Am dat prajitura la rece pentru cateva ore, apoi am taiat-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu