joi, 12 decembrie 2013

Pasta pentru uns tavile


M-am inspirat de aici. Pentru inceput am vrut doar sa fac o proba, apoi cand am descoperit cat imi usureaza munca, am folosit-o la aproape orice fel de compozitie si tavi. Este ideala pt muffinsi, briose, tarte, cozonaci, paine, foi coapte pe dosul tavii, chiar si pentru chiftele, friptura. O recomand cu incredere.

Am folosit:
1 cana ulei
1 cana untura
1 cana faina

Am folosit o cana de lapte (250ml) cu care am masurat toate ingredientele. Le-am pus intr-un bol, le-am amestecat usor cu o lingura de lemn, rezulta un amestec cu o culoare ciudata...apoi am mixat compozitia cateva minute, cu mixerul la viteza maxima, pana isi dubleaza volumul si se albeste.
Se pastreaza intr-o cutie cu capac (sau borcan) pana la un an, in frigider.

Tavile se curata foarte usor cu apa calda si detergent de vase.

Un comentariu: