vineri, 19 august 2011

Am revenit...

E gata si concediul, petrecut in orasul Mangalia, unde am stat 2 saptamani. Am hotarat sa adun cateva poze si impresii pe care sa le postez aici. Am avut parte de vreme frumoasa, relaxare si..

rasarit la malul marii...

plaja...

valuri la Saturn...

o scluptura interesanta din centrul Mangaliei...

portul nou nout...

un "vapor de pirati" in port...

Festivalul Mangalia, scena...unde am ascultat timp de 6 seri, muzica buna si de calitate: Bogdan Ota, Luminita Anghel, Proconsul, Angela Similea, BZN, Iris, Deepside DeeJays, Fragma, Velentin Dinu, Directia 5 si multi altii...

Un tanar talent, care merita un coltisor pe blogul meu...

Apusul in port...

...si putina relaxare pt urechi, Bogdan Alin Ota, un nume de care sigur vom mai auzi!



Un comentariu:

  1. Bine ai revenit!!!!Ma bucur ca te-ai distrat si relaxat iar pozele imi plac mult,au un aer exotic.
    Deci ....la bucatareala!...am glumit si sper ca nu te-ai suparat.
    Pupici si o seara minunata!!!

    RăspundețiȘtergere