miercuri, 25 mai 2016

Lasagna

Am folosit:
12 foi lasagna (1/2 pachet Barilla)
2 linguri ulei pt uns tava

Pt sos ragu
500g carne tocata
2-3 linguri ulei
2 cepe
1 morcov
300g pasta de rosii
cimbru
sare, piper

Pt sosul bechamel
1 l lapte
3 linguri faina
1 cubulet unt
sare, piper
optional nucsoara

400g cascaval ras

Pt sosul ragu, am dinstiut ceapa tocata impreuna cu morcovul ras in putin ulei pana s-au inmuiat, am adaugat carnea si am lasat pana a scazut apa, apoi am adaugat pasta de rosii si am condimentat. Am lasat sa fiarba cateva minute la foc mic.

Pt sosul bechamel am amestecat faina cu putin lapte, am adaugat restul de lapte si am pus pe foc mic. Am fiert sosul cateva minute pana s-a ingrosat putin. Am adaugat untul si am condimentat.


Intr-o tava jena unsa cu ulei am pus putin sos bechamel, apoi 3 foi de lasagna, sos ragu, sos bechamel si cascaval ras.

Am continuat cu foi si sos pana am terminat cele 12 foi, in total 4 straturi. Deasupra am turnat sos bechamel si am ras cascaval.


Am copt lasagna 40 minute la 180 grade, pana s-a rumenit usor desupra. Se poate servi calda sau rece. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu