joi, 5 mai 2016

Prajitura Capsunica

Am folosit:
Pt blat:
4 oua
4 linguri apa
4 linguri ulei
8 linguri zahar
8 linguri faina
1/2 praf de copt
2 linguri cacao
Pt crema alba
100g ciocolata alba
100ml frisca lichida
150ml frisca batuta
Pt crema de capsuni
1 budinca de capsuni
300ml lapte
150g zahar
100g unt
Pt glazura
200g zahar
cateva linguri apa
1 lingura energizant
1 lingurita zeama de lamaie
colorant roz
Pt blat am batut albusurile cu zahar, am adaugat galbenusurile amestecate cu ulei, faina, cacao si praf de copt. Am copt un blat pe care l-am taiat in 2.
Pt crema alba am incalzit frisca lichida, am adaugat ciocolata si am amestecat pana acesta s-a topit. Rece am amestecat-o cu frisca batuta.
Pt crema de capsuni, am facut o budinca pe care am amestecat-o calda, cu unt. Am lasat-o la rece.


Pt fondant am fiert zaharul cu apa, apoi am adaugat energizantul, lamaia, colorantul si am batut cu mixerul pana s-a ingrosat usor. Am portionat prajitura si am turnat glazura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu