joi, 12 mai 2016

Prajitura Pina Colada

Pt ca ador combinatia cocos, rom, ananas am facut o prajitura ce imbina perfect aceste arome.
Am folosit:
Pt blat
5 albusuri
5 linguri zahar
5 linguri faina
1/2 praf de copt
Pt crema
100g ciocolata alba cu fulgi de cocos
100g frisca lichida
50ml rom alb
200g ananas din conserva
200g frisca batuta
1 lingurita gelatina hidratata
Pt glazura
250ml suc de ananas
2 lingurite amidon

Pt blat am batut albusurile cu zahar, am adaugat faina si praful de copt. Am copt blatul 25 minute, rece l-am taiat in 2.
Pt crema am incalzit frisca, am adaugat ciocolata si am amestecat pana acesta s-a topit. Am lasat-o la racit. Am adaugat romul, ananasul taiat bucati, gelatina topita si frisca batuta.
Pt glazura am fiert sucul impreuna cu amidonul, cald l-am turnat peste prajitura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu