miercuri, 14 octombrie 2009

Baghete integrale



Ingrediente:
500 g faina integrala
20 g drojdie
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
2 linguri faina alba
2 linguri ulei
300 ml apa calduta

Am amestecat drojdia cu faina alba si zaharul, am turnat putina apa calduta si am lasat la crescut 30 minute. Apoi am adaugat restul ingredientelor si am framantat un aluat moale si elastic.



L-am intins pe sufrafata unsa cu ulei si am taiat fasiute



Am luat fiecare bucata si am rulat-o , apoi le-am copt pana s-au rumenit.



Noi le mancam la micul dejun cu iaurt de casa.

4 comentarii:

  1. super reteta ... imi place ... o sa fac si eu ...o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Tunde ma bucur ca iti plac, incerca-le si n-o sa-ti para rau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Cristina pt ca te-ai gandit la mine, cu toate ca am mai primit acest premiu il iau si de la tine cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere