vineri, 23 octombrie 2009

Ecler


Ingrediente (mi-au iesit 13 Eclere mari)
Pt aluat:
250ml apa sau lapte(eu am pus apa)
100ml ulei
1 praf de sare
2 linguri zahar
200g faina
3-4 oua (depinde cat de mari sunt)

Pt umplut:
3 oua intrgi
400ml lapte
4 linguri zahar
1 lingura amidon
vanilie
100g unt
200ml frisca batuta

Pt ornat:
50g ciocolata

Pt aluat am pus apa, uleiul, praful de sare si zaharul intr-o cratita, am lasat sa dea un clocot, apoi am pus toata faina (cernuta inainte) amestecand repede pana s-a dezlipit de cratita. Am tinut cratita pe foc inca 1 minut amestecand continuu, apoi am lasat la racit.


Am adaugat ouale pe rand si am amestecat bine dupa fiecare ou.


Apoi am pus aluatul pe hartie de copt cu o forma, se pot modela si cu mana unsa cu ulei.


Eu le-am copt cam 40 minute pana s-au rumenit, fara sa deschid usa la cuptor. Le-am lasat cateva minute pana s-au racorit, apoi le-am taiat in 2 (trebuie sa fie calde)


Pt crema am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat amidonul, laptele, vanilia, am fiert crema pana s-a ingrosat ca o budinca, calduta am amestecat-o cu untul moale, apoi am lasat-o la racit. Am batut frisca.


Am umplut cojile de ecler cu crema si frisca si le-am ornat cu ciocolata topita.

5 comentarii:

  1. FF FAINE ARATA SI GUSTOASE POATE FII TREBUI ES AFAC SI EU :) MTE PUP :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai sa facem schimb de linkuri
    Buna Sunt Hannah si am un director de bloguri.As dori sa facem un schim de linkuri sau de

    bannere, esti de acord? Daca da, trimite-mi un semn :)
    http://directordebloguri.blogspot.com
    Daca esti interesat/a de diete si slabire te invit pe blogul
    http://voislabi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Numa 13? Pai astea le mananc numai eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha sunt 13, dar destul de mari zic eu, n-am putut manca mai mult de unul :)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iau eclerul si in schimb te invit la mine unde te asteapta premii ;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere