joi, 22 octombrie 2009

Tarta taraneasca



Azi am facut o tarta mai speciala, adica cu ce-am gasit prin frigider :D, asa ca am numit-o taraneasca.
Am gasit si la Betty o tarta taraneasca , dar e diferenta mare intre ele si la ingredinte si la aluat.

Eu am folosit:
Pt aluat:
400g faina
15g drojdie
200ml apa
2 linguri ulei
1 lingurita sare

Pt umplutura:
2 fire carnati cabanos
o ceapa
200g sunca
putin ulei pt prajit
2 oua
200ml iaurt de casa
150g branza telemea

Am framantat un aluat simplu.


Am calit ceapa si cabanosul in putin ulei, cateva minute


Am intins o foaie de aluat si am pus ceapa calita si carnatii, apoi sunca taiata marunt


Am batut ouale, am adaugat iaurtul si branza


Si am pus amestecul peste tarta


Am copt cam 40 minute pana s-a rumenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu