duminică, 31 ianuarie 2010

Chifle umplute cu ciuperci



Ingrediente:
Pt aluat
200ml iaurt
20g drojdie proaspata
50ml lapte caldut
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
100g unt topit
aproximativ 600g faina alba

Pt umplutura:
300g ciuperci
1 ceapa
50ml ulei
sare, piper dupa gust

Pt aluat am amestecat drojdia cu lapte si zahar si am lasat 20 minute la crescut, am adaugat restul ingredientelor si am framantat un aluat moale si elastic.
Pt umplutura am tocat ceapa si am calit-o impreuna cu ciupercile curatate si spalate, apoi am pasat compozitia si am adaugat sare si piper.


Am impartit aluatul in 10 bucati egale. Am intins fiecare bucata si am pus o lingura de umplutura.


Am format chifla.


Le-am pus in tava pe hartie de copt. Le-am uns cu ou batut.


Am copt chiflele aproximativ 40 minute pana s-au rumenit.

3 comentarii:

  1. Livia super gustoase si noi sintem mari consumatori de cifle de astea!
    Arata tare bine!

    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte,foarte bine,salivez deja
    trebuie incercate
    multumim pentru reteta

    RăspundețiȘtergere