vineri, 22 ianuarie 2010

Prajitura cu fistic


Am avut o punga de fistic neprajit si nu stiam ce sa fac cu el, asa ca am facut o prajitura, inspirandu-ma din retetele cu nuca. A iesit foarte buna.
Pt foi am fosit reteta de la dobos cu mici modificari:
8 oua
4 linguri cu varf faina
4 linguri fistic macinat
120g zahar
80ml ulei
Am copt 6 foi pe hartie de copt.

Pt crema am folosit reteta de aici si am inlocuit nuca cu fistic macinat.

Un comentariu:

  1. ceau ... as vrea sa te rog ceva ... daca poti sa contribui si tu la salvarea unei vieti ... scuze ca este inafara subiectului ... este vorba de un baietel de numai 5 ani Catalin ...diagnosticat cu tumoare maligna pe creier ... care are nevoie de bani pt acoperirea costurilor tratamentului care ii va salva viata ... fara acest tratament va muri ...o poveste cutremuratoare reala a unor parinti care si-au mai pierdut un copil acum cativa ani in acelas mod ... contribuie si tu cu un simplu post pe blogul tau despre cazul lui Catalin ... eventual cine doreste poate sa ataseze benarul cu cazului lui Cata pe blogul lui ar fi un mare ajutor ...
    pt detalii: http://sperantaptcata.blogspot.com sau http://dr-tunde-pantea.blogspot.com
    multumesc si imi cer scuze daca acest mesaj te-a deranjat intr-un fel ...
    Tunde

    RăspundețiȘtergere