sâmbătă, 30 ianuarie 2010

O rugaminte pt a salva o viata !



Am primit acest apel umanitar de la Tunde.
M-a cutremurat sincer povestea acestor parinti, care au mai pierdut un copil tot din cauza bolii nemiloase si stiu foarte bine ce inseamna sa-ti vezi copilul suferind pe un pat de spital.
Cata e un baietel de 5 ani care sufera ingrozitor din cauza unei tumore de fosa craniana si are mare nevoie de ajutorul vostru, a celor cu suflet mare, a celor care il pot ajuta. Fara un tratament corespunzator viata lui se poate sfarsi mult prea devreme.
Mai multe detalii despre boala lui Cata aici
Copii nu merita o asemenea soarta! Fac si eu apel catre cei care pot sa faca o donatie in conturile:
COD IBAN IN EURO
RO43RZBR0000060012256054
COD IBAN LEI
RO59RZBR0000060012256057
COD IBAN USD
RO75RZBR0000060012256060
Nume titular : Paun Stan

Important:
la ghiseu sau pe ordinul de plata trebuie trecut nr de cont, numele titularului si important sa precizati ca suma este o DONATIE .

Contribuiti la salvarea unui inger ...
TU POTI SA IL SALVEZI PE CATA!!!

Dumnezeu sa-i binecuvinteze pe cei care vor contribui la sanatatea acestui copil si sa le rasplateasca insutit!

2 comentarii:

  1. multumesc mult ... sper sa putem interveni la timp ... sper sa il putem salva impreuna ...
    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai pt ce sa-mi multumesti Tunde si eu imi doresc din suflet ca acest copil sa poata fi salvat!

    RăspundețiȘtergere