vineri, 8 ianuarie 2010

Tort Stefan2



Puiul meu a implinit 2 ani, in data de 5 ianuarie. L-am sarbatorit duminica trecuta, cu un tortulet simplu si racoros. Tortul l-am facut in tava dreptunghiulara, apoi l-am decupat in forma cifrei.
Blat negresa fara cacao
Crema cu iaurt (de data asta am pus iaurt simplu, plus zahar) am impartit-o in 2, in jumatate am pus ananas taiat marunt, in cealalta jumatate glazura de cacao (cacao, zahar, frisca)
Masinutele din salam de biscuiti invelite in pasta de zahar.





Sectiune:

10 comentarii:

  1. La multi ani puiului!

    E tare apetisanta sectiunea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru tort(uri!) si La Multi Ani! pentru Stefan,sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii!xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Ii doresc multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, felicitari draga mea... asteptam tortuletul cu interes! La multi ani lui Stefan, sanatate multa, noroc si dorintele sa i se implineasca negresit! Il pupam apasat, atat eu... cat si Raisa!

    PS: "premiu frumos" pt. o gospodina fara pauza :P

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani!sa creasca mare si sanatos,voinic si frumos^-^
    Tortuletul tare dragut^-^

    RăspundețiȘtergere
  6. hi livia
    i urez micutului stefan un calduros la muti ani !!!si sa sa fie sanatos si sa-ti aduca numai bucurii :)GBU

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani puiului tau drag!Sa creasca mare,sanatos si voios,iar voua:sa va bucurati de el!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos pt urari! Si puiutii vostrii sa fie sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  9. La Multi Ani Livia draga atat copilasului tau , cat si tie! Sa fie sanatos si fericit! Super arata tortul! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani puiului tau!!!!Sa-ti fie sanatos si sa-ti aduca numai bucurii!!!!Tortul e tare frumos,cred ca a fost foarte fericit prichindelul!

    RăspundețiȘtergere