duminică, 10 ianuarie 2010

Salam de biscuiti


Am vazut ceva aseamanator si la Bucatar maniac . Cam la fel se face salamul de biscuiti si in cofetarii, se folosesc prajiturile care nu se vand ci se recicleaza.
Eu am folosit:
biscuiti macinati
resturi de creme pe care le aveam in congelator
cateva prajituri ramase de la sarbatori pe care le-am pastrat tot in congelator
rom
putin unt topit
1 lingura cacao
visine din compot(merge foarte bine si cu bucati de rahat, sau stafide)
suc de visine(sau lapte)
Nu am cantitati, pt ca am facut totul din ochi.

Am amestecat ingredientele, si le-am pus pe o folie alimentara, am rulat si am dat la rece 2 ore, apoi l-am glazurat cu ciocolata alba si de menaj.



Din aceleasi ingrediente se pot face si bombe tavalite prin cocos sau nuca nacinata, umplute cu visine, rahat, stafide, etc.

3 comentarii:

  1. Mi-ai dat o idee...ca am si eu ,ramase de la sarbatori, caserole cu prajituri,fursecuri si cozonaci,prin frigider si congelator..:)
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao !
    Daca esti interesata sa preiei o leapsa, te asteapta una la mine pe blog. Nu e o obligatie, doar daca ai timp si iti face placere. :)
    Te pup si la multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi mai am putin si te dau disparuta, stiu ca lipsesti motivat :P asa ca...

    te asteapta pe blogul meu un premiu si o leapsa noua!

    RăspundețiȘtergere