sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Leapsa

La sfarsitul anului trecut am primit o leapsa de la Mariana, pe care n-am rezolvata-o inca. Mariana imi cer scuze! Leapsa era despre Realizarile din 2009. M-am tot gandit si singura realizare pe 2009 e ca Stefan a fost sanatos, n-am avut probleme foarte mari, asa cum au fost in 2008.

In 2009 m-am dedicat in totalitate lui, eu am fost pe un loc secundar pe plan personal si profesional.


Azi am primit un chestionar dragut de la Florena, multumesc frumos!


Luaţi cartea ce mai la îndemână şi deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

“Oamenii imi spuneau ca atunci cand ferestrele bisericii erau deschise, se auzea vocea strabunului meu rasunand” Michael Jackson - magie si nebunie, J.R.Taraborrelli

Fără să verificaţi , cât e ora?
11
Verificaţi:
10:55
Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă):

Pantaloni si tricou
Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?

pe blogul Florenei, de unde am luat leapsa
Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Tv-ul cu desene animate si pe fiu-miu
Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?
Aseara, am venit de la servici.
Ce aţi visat ieri noapte?
Schimbam componente
Când aţi râs ultima oară?

Azi dimineata, cand m-a vazut Stefan a facut un “bu”
Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?
Un tablou care reprezinta viata si moartea
Dacă aţi deveni mutimilionar peste noapte, ce aţi cumpăra prima dată?
O casa, apartament, ceva sa fie al meu personal.
Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Avatar
Ati văzut ceva ciudat azi?
nu e prea devreme pt ciudatenii
Ce părere aveţi despre acest chestionar?
simpatic
Spune-ne ceva ce nu ştim încă?

Ca mi-e somn si as dormi 2 zile continuu…
Prenumele copilului dvs. , dacă ar fi fetiţă?
Rebeca
Şi dacă ar fi băiat?
Am un baietel, Stefan
V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?
Da
Ce aţi dori să vă spună D-zeu la porţile Raiului?
Ca sunt acceptata
Dacă aţi putea schimba ceva în lume ce aţi schimba?
as vrea multe schimbari, in primul rand nu inteleg cum unii se lafaie in bani si averi, iar altii mor de foame.
Vă place să dansaţi?
Da.
George Bush?
Un presedinte
Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
Acum vad desene animate“O lume disparuta”


Un comentariu: