vineri, 18 septembrie 2009

Cosulete cu rosii si oregano


cu rosii si oregano

Ingrediente:
500g faina alba
20g drojdie
200ml apa calduta
50g unt moale
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
rosii
oregano(eu am pus uscat)
Am facut o maia din drojdie, 2 linguri faina, zahar si putina apa, am lasat-o la odihnit 30 minute. Apoi am adaugat restul de apa, untul, sarea, faina si am framantat.


Am lasat 1 ora la crescut. Din hartie de copt am decupat cerculete de 10cm diametru. Aluatul l-am intins, am decupat cu un pahar, apoi am asezat pe cerculetul din hartie.

Le-am aseazat in tava cu tot cu hartie, in mijloc am pus rosiile taiate cubulete si oregano dupa gust.

2 comentarii:

  1. Arata super Livia, am sa incerc reteta zilele astea, doar ca o voi face monti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place Florena, abia astept sa vad varianta Monti ;)

    RăspundețiȘtergere