miercuri, 23 septembrie 2009

Melci cu scortisoara




Ingrediente:
Pt aluat
400g faina
150ml lapte cald
20g drojdie
50g unt
2 oua
100g zahar
putina sare
Pt umplutura:
50g unt sau margarina
2 linguri zahar
1 lingurita scortisoara
1 lingurita cacao
Pt sirop:
2 linguri zahar
100ml apa
esenta de rom

Am dizolvat drojdia in lapte. Am adaugat zaharul, untul, cele 2 oua batute putin, un strop de sare si faina. Am facut un aluat pe care l-am intins (fara sa las la crescut) si l-am uns cu untul moale. Apoi am presarat zaharul, cacaoa si scortisoara.

Am rulat foaia si am taiat-o cu un cutit ascutit, in bucati de aporximativ 1,5 cm. Le-am pus pe hartie de copt, cu taietura in sus si am dat la cuptor cam 30 minute.
Intre timp am caramelizat zaharul pt sirop, am adaugat apa si am lasat sa fiarba, apoi am adaugat esenta.
Dupa ce s-au copt melcisorii i-am stopit cu sirop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu