miercuri, 30 septembrie 2009

Stifatho cu pui


O mancare delicioasa cu arome grecesti, sursa de inspiratie Culinar. ro.
Ingrediente:
Carne de pui (eu am avut 2 pulpe intregi, merge foarte bine cu orice fel de carne)
100ml ulei de masline
4 cepe potrivite taiate in sferturi
4 catei de usturoi
1/2 lingurita scortisoara
4 cuisoare
sare
piper
piper boabe
coriandru
1 lingurita zahar
2 foi de dafin
1/2 lingurita oregano sau cimbru
1 lingurita otet
2 linguri mari pasta de rosii

Am taiat carnea si am pus-o impreuna cu condimentele intr-o oala, mai putin pasta de rosii. Am adaugat apa cat sa acopere carnea si am dat la foc potrivit 1 ora jumate.



Am adaugat pasta de rosii si am mai fiert 30 minute, pana scade. Eu am lasat mai mult sos si am servit cu pireu de cartofi.
E o mancare savuroasa, cu mii de arome si un miros ametitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu