luni, 5 octombrie 2009

Paine neagra



Ingrediente:
600g faina neagra (eu am folosit Baneasa)
20g drojdie
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
3 linguri ulei
300ml apa calduta

Am dizolvat drojdia in apa calduta, am amestecat ingredientele si am format un aluat pe care l-am lasat aproximativ 2 ore la crescut.
Apoi l-am intins pe o suprafata unsa cu ulei, am rulat foaia si am pus-o in tava unsa.





Am mai lasat 20 minute sa cresca in tava apoi am stropit painea cu apa si am dat la cuptor, pana s-a rumenit.

3 comentarii:

  1. Bravo! Arata ft bine..si cred ca a fost ft buna! Cu o e felie din asta eu ma satur de obicei ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ruxi, da e foarte buna si satioasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. livia
    multumesc de interes
    ptr blog ce-mi urmaresti-
    iti doresc sa ai belsug
    de mancarurile alese
    si retete tot mai...dese!
    iar de ai putin ragaz
    te invit sa lecturezi
    scurte indemnuri ..sufletesti-
    cu reverenta ....vyky

    RăspundețiȘtergere