marți, 20 octombrie 2009

Prajitura Kiss


Daca va aduceti aminte acum cativa ani, erau niste ciocolatele umplute cu o spuma de capsuni, foarte bune. Aceasta prajitura aduce mult cu ciocolatele acelea.

Ingrediente:
Pt blat:2 oua
100ml ulei
100g zahar
200ml lapte
220g faina (pt un aluat care curge)
2 linguri cacao
½ praf de copt
Pt crema1 budinca de capsuni
300ml lapte
150g zahar
200g unt moale (eu am pus 200ml frisca)
Pt glazura:
100g ciocolata de menaj
50ml frisca lichida

Pt blat am batut ouale cu zaharul, am adaugat uleiul cate putin, pana s-a facut o maioneza dulce.


Apoi am pus laptele si faina cernuta amestecata cu praful de copt si cacaua. E un aluat care curge usor. Se coc 4 foi. Eu am facut 2 foi mari si le-am taiat pe fiecare in 2.


Pt crema am facut o budinca normala, am lasat-o la racit.


Am amestecat budinca cu frisca batuta. Pt crema cu unt, se bate untul spuma si se adauga cate o lingura de budinca.


Am pus crema intre foi, desupra am turnat glazura din ciocolata topita, subtiata cu frisca.

9 comentarii:

  1. Apetisant de tot!
    Ai un blog minunat, o sa-l pun in lista
    mea de favorite si o sa revin des.
    Salutari si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata ! Si cred ca nici nu e foarte greu de facut, nu-i asa ?
    Trebuie incercata, mai ales pentru ca e cu crema roz :)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mononoke pt vizita si aprecieri, te mai astept cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Roz, sa sti ca inainte sa fac praji asta m-am gandit la tine, am o praji cu blat si crema roz, o s-o fac odata si ti-o dedic tie in special ;)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Serios Livia?
    Sa stii ca m-as simti extrem de onorata sa imi dedici mie prajiturica :)
    De-abia astept sa o vad :)
    Te pupic si sa ai o noapte placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Flori! Chiar e buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. am sa fac prajitura asta ca noua ne place budinca de capsuni,mersi de inca o ideeeeee,pe langa asta e si foarte aspectoasa

    RăspundețiȘtergere